luni, 27 februarie 2012

Început de drum.

De ce m-am hotărât să mă lansez în încercarea de a întreţine încă un blog? Nu ştiu. Am mai avut tentative de genul, ce au ajuns îngropate sub un strat gros de "praf". N-am mai avut timp sau pur şi simplu nu m-a mai interesat să le menţin active. O să fie altfel cu acest blog? Nu ştiu. O să fie citit? Nici asta nu ştiu. Tot ce ştiu, deocamdată, e că o să mă străduiesc.

Trebuie să fac o precizare: acest blog o să fie unul bilingv. Iubesc limba engleză, studiez limba engleză, care a devenit, în timp, una din pasiunile mele. Sunt sigură că am multe lacune şi de aceea accept critici (fondate şi formulate cu puţin bun-simţ!).

Ce-o să postez? Eseuri, poezii, fotografii, citate sau idei care se potrivesc momentului... Probabil o să decid pe parcurs, deocamdată păşesc într-un domeniu relativ necunoscut mie.

Atât, pentru moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu